piektdiena, 2013. gada 26. jūlijs

Suņa dzīves jēga

Nosaukums: Suņa dzīves jēga.
Autors: Viljams Brūss Kamerons
Lappuses: 303
Izdevniecība: Zvaigzne
Gads: 2012
Šo grāmatu vispirms izlasīja un ieteica Elīna, tad izlasīja  Luīze, līdz beidzot arī es.  Atzīšos, es neesmu nekāda dzīvnieku mīle. Viņi vienkārši dzīvo, un arī es, te uz Zemes dzīvoju. Grāmata ir rakstīta kā no suņa redzējuma, domām... izjūtām. Suņuks atdzimst četras reizes un katru reizi atceras savas iepriekšējās dzīves. Visu laiku suncis meklē savas dzīves jēgu.. un prāto- vai sunim var būt vairāk par vienu dzīves jēgu? (173.lpp)? Njā.. ja mēs tā varētu- cik cilvēks tad būtu gudrs, vieds. Grāmata ir ļooti pozitīva. Bet es atzīšos, ka nesmējos un arī lāgā neraudāju. Bet!- tie kuriem mājās ir suns, pēc grāmatas izlasīšanas noteikti ar savu mīluli sarunāsies biežāk. Interesanti šķita, ka suns visu laiku sajūt emocijas. Tas man lika aizdomāties pat par kaķiem, ka tie sajūt kas sāp utt. 
Un nepameta arī doma, ka tā ir tikai grāmata... 


Sandra


Luīze vērtē:
Izlasot šo grāmatu rodas pavisam cita attieksme pret dzīvniekiem. Tad kad gribu kaut ko sarunāt ar kaķi laukos, iedomājos grāmatu un atceros, jāmaina savas sajutas, kaķītis sajutīs...
Kad grāmatā, suņa pirmā dzīve izbeidzās, pārbraucu ar roku pār atilikušajām grāmatas lappusēm, nodomāju, nopietni? Sākās jauna nodaļa un jauna suņa dzīve. Nespēju tam noticēt un lasīju to lappusi vēl un vēl, un vēl, apmēram piecas reizes. Līdz sapratu, ka viss turpinās!
Gari jau te nav man ko rakstīt, mamma jau visu pateica :D
Grāmatu apbalvoju ar 5 cepumiem.
Paldies autoram par grāmatu!
Luīze


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru