otrdiena, 2014. gada 6. maijs

Sandra šad un tad lasa grāmatas.

Man patīk statistika, tāpēc nolēmu paskaitīt cik tad es izlasu grāmatas gada laikā. Atzīšos, ka patiesībā šajā blogā galīgi neierakstas visas izlasītās grāmatas. Kapēc?- laikam tāpēc ka man nepatīk lasīt grāmatu aprakstus, es tos nelasu, jo nepaņem... tāpēc pašai arī nemaz negribas tos rakstīt.JO!!- cik cilvēku,tik viedokļu par grāmatu. Vairs nelasu grāmatu blogus, jo tiem ir jāraksta atsauce, lai grāmatu pirktu, jo tas ir tāds kā viņu darbs. Piedodiet ja varat, ja ne, tad nevajag :)))
Patiesībā ir smieklīgi, bet man nepatīk ņemt grāmatas no bibliotēkas,jo tur ir laika limits- 2 nedēļas, bet man patīk grāmatu lasīt tad, kad gribas, nevis tāpēc ka jānodod. Tā nu tas ir, meita bibliotekāre, bet māmiņa kritizē :(  Piedod ja vari bērns :)))
Sandra

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru