sestdiena, 2015. gada 30. maijs

Es mazliet lasu ;) jeb Nr-1

Nolēmu ka jāseko savai patikšanai un arī savam plānam- izlasīt šogad 15 grāmatas.  Man patīk statistika:)) tāpēc es šogad vienkārši uzskaitīšu savas šogad izlasītās grāmatas.To nav un nebūs daudz. Šogad pirmā izlasītā-

1. Elifa Šafaka Četrdesmit vārtu uz mīlestību. 

Grāmata patika. Interesanta ar to, ka tai cauri vijas divi romāni. Atzīšos,ka pa laikam skrēju vienam garām,lai ātrāk izlasītu notikumu gaitu, bet nu tikai vienu nodaļu :))) 

Atzīšos,ka es esmu no tiem, kas dažās grāmatās svītro (protams ar zīmuli) lieku izsaukuma zīmes, apvelku lapas numurus utt. Kāpēc??? Tāpēc, ka tā ir mana grāmata un es to lietoju. Ja grāmatā izlasu ko gribētos atkal un atkal pārlasīt, vai kā smejas likt aiz auss, tad to arī pasvītroju, apvelku. Tas ir tajās grāmatās,kuras stāv man uz gultas plaukta un dažkārt paņemu vienalga kuru grāmatu un pārlasu pasvītroto. Zinu,ka daži nodomās,kā lai tad pēc tevis cits lasa to grāmatu. Ja lasīs, tad redzēs par ko es aizdomājos, kas man likās īpašs, svarīgs. Un mums katram ir jāsaprot, ka ir lietas, kas ir svarīgas tikai katram pašam sev-  ka ir lietas, kas ir svarīgas un dārgas man, var būt galīgi neinteresantas un neko neizsakošas,liekas utt. maniem bērniem. Tā tas ir un tas ir normāli. Tā piemēram mana mamma staigā un bieži pukst par kaut kādu senu grozu,ka viņa to nav redzējusi jau 20 gadu, kur tas palicis, kur tas pazudis.. viņai tas esot dārgs un svarīgs, bet es pat nezinu par ko viņa tur runā, kāds grozs?  :)))) Nu re, es jau savā stilā :)) aizrunājos :)))) atpakaļ pie tēmas-  Protams nesvītrojos visās pēc kārtas,ne... tikai sev īpašajās. Un jā,šī ir no tām īpašajām grāmatām.  Tāpēc atšķiršu uz labu laimi un ierakstīšu kādu teikumu no šis grāmatas.

"...vienīgais ko tev varu piedāvāt, ir pašreizējais mirklis. Tas arī ir viss, kas man pieder.  Taču patiesībā arī visiem citiem cilvēkiem pieder tieši tikpat. Mums tikai labpatīk izlikties, ka mums pieder vairāk. "
359.lpp

Sandra

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru