otrdiena, 2015. gada 10. novembris

Piektā šai gadā izlasītā grāmata.

Bronija Vēra " Piecas lietas,ko cilvēki visbiežāk nožēlo pirms nāves" 

Grāmatas nosaukums jau pasaka priekšā pavisam konkrēti,par ko tad ir grāmatā. 

Mums visiem reiz būs jāmirst,taču šis darbs man palīdzēja neaizmirst,ka ikvienam no mums pastāv arī iespēja izvēlēties, kā nodzīvot savu mūžu. (145.lpp) 

Kas ir tās piecas lietas??

Pirmā nožēla- kaut man būtu pieticis drosmes dzīvot pašai savu dzīvi, nevis to,ko no manis sagaidīja citi. 
Otrā nožēla- kaut es nebūtu tik daudz strādājis. 
Trešā nožēla- kaut man būtu pieticis drosmes atklāt savas jūtas. 
Ceturtā nožēla- kaut es būtu uzturējusi sakarus ar draugiem. 
Piektā nožēla- kaut es būtu ļāvusi sev justies laimīgākai. 

Grāmatā ir skaisti stāsti... un visi ir nožēlas pilni... un to visu izlasot, ir gribot negribot jāaizdomājas par savu dzīvi..kāda tā ir man.... 

pāris citāti...

# Katra diena man vienmēr ir bijusi kā dāvana, taču tikai tagad, kad esmu kļuvusi tik gausa, es pa īstam spēju saskatīt to milzīgo skaistumu, ko mums sniedz katra diena.Mēs tik daudz ko uzskatām par pašsaprotamu. Iekalusieties!- no tuvējiem kokiem skanēja dažādas putnu dziesmas. (227.lpp) 

#Lai gūtu un izbaudītu laimi jau tagad, nevis tad,  kad kaut ko sasniegsim,  aiziesim pensijā vai piedzīvosim vēl ko citu, galvenais būt pateicīgam par katru nodzīvoto dienu. (234.lpp) 

Priecāsimies par katru mums doto dienu, jo mēs nekad nezinām,kura būs pēdējā... tas var notikt tik īsā mirklī...ko diemžēl  šoruden mēs piedzīvojām savā ģimenē. 
Kādreiz sen senos laikos :))))pa atmiņu kladēm klejoja tāds teiciens- Dzīvo dzīvē dzīvu dzīvi, dzīvam dzīvē dzīva dzīve. 
Dzīvosim..... dzīvosim dzīvi savu dzīvi ;) 

Sandra

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru