svētdiena, 2015. gada 13. decembris

Par perfekcionismu.

Elīna Zelčāne  No perfekcionisma uz mīlestību 

Jā, man piemīt šī perfekcinisma mānija.. es zinu, un gribu kaut nedaudz no tās tikt vaļā. Tāpēc ir tikai loģiski, ka šī grāmata tika nopirkta un lasīta. Vairāk  gan tika iztirzāta tēma attiecībās ar bērniem, tad man mazliet tā kā likās par garlaicīgu, bet nu es paskatījos, ka būs arī citas tēmas, tāpēc turpināju lasīt. Kam mazi bērni varbūt noder, man likās viss tik loģiski pats par sevi saprotams. 
Grāmata likās par izstieptu. Nē,man netraucēja piemēri iz dzīves, tie bija īsiņi, bet valoda tāda it kā laika vilcināšana, kā nemācētu konkrēti izteikties. 
Man kaut kā pietrūka šai grāmatā. Vai pirktu vēlreiz- nezinu..... Vērtēju kā stipri viduvēju... 


Šogad izlasītas deviņas grāmatas... ups... biju ieplānojusi izlasīt 15. Nu nevar visu saplānoto izdarīt perfekti :))))))) mazliet jau rakstura iezīmes dara savu, bet apzinos,ka vairāk izlasītu grāmatu šogad nebūs. 


Sandra

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru