sestdiena, 2016. gada 2. janvāris

Girl Online.



Pirmo grāmatu saņēmu pavasarī, dzimšanas dienas dāvanā. Izlasīju ātri vien. Otro grāmatu aizņēmos no draudzenes, kas to saņēma kā Ziemassvētku dāvanu. Iesāku pāris dienas pirms jaunā gada, Bet pabeigt pabeidzu tieši 1. janvārī, jo pavadīju visu dienu lasot. Tiešām bauda lasīt.
Grāmatas autore ir Youtubere. Ir neskaitāmi youtuberi, kas izdod savas grāmatas, bet šī ir viena no retajām, kas nav memuārs, autobiogrāfija vai kas tam līdzīgs. Tāpēc šī grāmata piesaistīja manu uzmanību vēl vairāk. Nu nenoliegšu, pati youtubere arī man patīk, tāpēc vien ir vērts izlasīt. Pirms lasīšanas atzīmēju goodreads, ka vēlos izlasīt. Pie abu grāmatu novērtējumiem redzami neskaitāmi komentāri, kur cilvēki atzīst savas šaubas par to, cik liela daļa no grāmatas ir pašas Zoellas rakstīta. Tad man uznāca tāda doma.
Reizēm mēs uztraucamies par tik daudziem sīkumiem, kuriem nav tik lielas vērtības. Skatoties Zoe vlogus, kur viņa atzīstas, ka šodien visu dienu ir rakstījusi grāmatu un jau ir vakars un viņai sāp galva, jo tik ļoti iedziļinās rakstīšanā, ka ir aizmirsusi paēst vai padzerties. Protams, viņas darbu labo redaktore, un nevienā mirklī viņa to nenoliedz. Bet paskatieties uz jebkuru citu grāmatu! Visiem ir redaktori! Visas izdotās grāmatas nav pliks 100% darba autora darbs. Ir redaktori, dizaineri un visi citi, kas pieliek savu roku, lai grāmata tiktu izdota. Ja Zoe Sugg būtu parasta meitene no Braitonas, nevienu neinteresētu cik daudz viņa ir vai nav pati sarakstījusi, bet tā kā viņa vairāk kā pusi savas dzīves publicē internetā, tad mēs apspriežam katru vārdu un teikumu. Tā tam nevajadzētu būt.
Mums vienkārši jābauda šī aizraujošā grāmata, kura aizrauj ar savu notikumu virpuli. Abas grāmatas lika man smieties un raudāt un smieties un atkal smieties. Šoreiz neskatoties uz to, kas ir autore, es esmu priecīga par to, ka esmu lasījusi šīs grāmatas. :)

Luīze

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru