sestdiena, 2016. gada 23. janvāris

Kā Starbucks izglāba manu dzīvi


Kā Starbucks izglāba manu dzīviŠī grāmata nenoliedzami izraisīja vēlmi pēc kafijas. Visu laiku. Mirkļi, kad Maikls atgriezās pagātnes atmiņās, bija aprakstīti tik precīzi, ka radās sajūta, ka esmu šajā atmiņas brīdi. Grāmata tiešām aizraujoša. Žēl, ka latviešu meitene, palikusi atmiņā kā bailīga, bet ne bez iemesla.  Grāmata tikai izraisīja vēlmi vēl kādu reizi iegriezties Starbucks un aplūkot darbiniekus no cita skata punkta.

Luīze

Grāmata izlasījās ātri, raiti. Paralēli grāmatas lasīšanai es izšuvu kafijas vārdnīcu. Tā man sanāca  tāda kopīga tematika gan rokdarbos, gan lasīšanā. Grāmata izlasījās daudz ātrāk nekā man būtu gribējies, ar savu šuveklīti es netiku līdzi :))) 
Man patika citāts: "Gribu, lai tu zinātu, ka esi  vērtīgs. TU Nevis tas ko TU DARI.

Sandra

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru