svētdiena, 2016. gada 10. janvāris

Ogs Mandino - Pasaules dižākais tirgonis


Pasaules dižākais tirgonis

Esmu no cilvēkiem, kas apmeklē grāmatnīcas, lai apietu savus ierastos līkumus un apskatītu sen lolotās grāmatu vēlmes, kuras gribētos iegādāties. Bieži rinķī visilgāk uzkavējos pie psiholoģijas grāmatām, un apskatu kas jauns. Daudz redzu grāmatas ar uzrakstiem Ogs Mandino - Pasaules dižākā tirgoņa autors. Ir vismaz 3 šī autora grāmatas, bet nav tieši Pasaules dižākā tirgoņa.
Te, es saņemu dāvanā mazu grāmatiņu zelta vākos, un dāvinātāja saka "Šis ir viens no maniem mīļākajiem autoriem. " Domāju, o cik interesanti. Apskatu grāmatu Psaules dižākais tirgonis. Hm, daudzsološi.. Gaidot autobusu palasu pirmās lapas un domāju, tiešām daudzsološi. Atbraucot mājās, atveru goodreads, lai atzīmētu, ka esmu sākusi lasīt jaunu grāmatu un tad es ieraugu! Pie šī autora citas grāmatas, kuras es noskatīju grāmatnīcā. Skatos vēlreiz savu grāmatu - Pasaules dižākais tirgonis! Jutos tik sajūsmināta! Grāmata, kuru medīju, pati nonāk manās rokās!
Izlasīju. Un patika. Tiešām ir kā grāmata, ko turēt uz naktsskapīša, vai somiņā un lasīt ik brīdi.
Protams, mana vājība mani turpina vājināt un es jau iegādājos nākamo grāmatu - Kā dzīvot labāk. Violētas krāsas vāki pievilka mani. :)

Luīze

Jā.. arī es šo grāmatu izlasīju kā pirmo grāmatu šogad. 
Sākumā es nevarēju saprast kurš tur ir kurš :)) pat likās nav mana grāmata, bet tā kā es esmu tāda tiepša, ka grāmatas mēdzu izlasīt līdz galam, tad nu turpināju lasīt.  Pamazām parādījās  pa košam citātam. Patiesībā bagātība rodas sirdī, nevis makā.  Grāmata sāka sevi man atklāt tikai astotajā nodaļā :)) Skaisti dzīves uzdevumi:
~ Šodien es sāku jaunu dzīvi.
~ Es sveikšu šo dienu ar mīlestību sirdī.
~ Es neatlaidīšos līdz man tas izdosies.
~ Es esmu dižākais dabas brīnums.
~ Šo dienu es dzīvošu, it kā tā man būtu pēdējā.
~ Šodien es būšu savu izjūtu pavēlnieks.
~ Es smiešos par pasauli. ~ Šodien es pavairošu savu vērtību simtkārt.
~ Es rīkošos tagad.
Mani sapņi ir nevērtīgi, manas ieceres ir pīšļi, mani mērķi ir neiespējami. Nevienam no tiem nav vērtības, ja tiem neseko rīcība. 

Šo te rastu ruļļu uzdevumi skan kā afirmācijas.. katrā nodaļā ir to dziļu domu skaidrojums. Man patika. Grāmatu kādreiz varētu izlasīt vēlreiz un tas jau izsaka daudz :))

Sandra

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru