piektdiena, 2016. gada 5. augusts

Dievam vienmēr ir vakances.

Tā ir Regīnas Bretas trešā grāmata latviešu valodā. Tās ir 50 mācības,kā atrast īsto vietu dzīvē.  Sākot lasīt  domāju, nu ko vēl var pateikt... viņa tik daudz jau!!! ir pateikusi savās iepriekšējās grāmatās.   Šīs domas mani bija pārņēmušas, ka es trešdaļu grāmatas vienkārši izlasīju. Un tad turpinājums man ļoooti patika.  Es vienmēr domāju, nu kur tie stāsi viņai atrodas, kā atnāk.. bet ir... un tiiik perfekti labi :)))
Es nestāstīšu saturu, tas nav manā dabā :))) bet pāris citātus gan uzrakstīšu...


Vai labi stāstīt Dievam savas vēlmes?  Dieva griba ir tavas sirds patiesākās ilgas. Tas ir viens un tas pats. 

Mēdz teikt, ka konkurence nepastāv. Kad tu apgulies saulē, lai nosauļotos, tu nesacenties ar citiem saules stariem. Saules pietiek visiem. Mums visiem un ikvienam ir pietiekami daudz Dieva mīlestības un vadības. 

Radi lielisku oāzi tur kur esi... 

Grāmatā ir izmantoti arī ievērojamu cilvēku teicieni. Viens no tiem- Vinstons Čērčils ir teicis: nekad, nekad, nekad nepadodies. 

Nelasiet bērniem lekciju par to, cik jauki bija tavā bērnībā. Ej un parādi viņiem to! Nesakiet, ka tā ir laika izniekošana. To sauc par dzīvošanu. 


Tiekšanās pēc ideālas dzīves traucē dzīvot.

Es nOteikti iesaku katram izlasīt visas trīs Regīnas Bretas grāmatas.

Sandra

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru