trešdiena, 2017. gada 11. janvāris

Akas māja.

Jau rakstīju, ka manā ikdienā ir ienākušas klausāmgrāmatas.... Un tad nu šī bij trešā ar ausīm izlasītā grāmata.

Un nu par Ingas Ābeles grāmatu "Akas māja" Es gan nezinu kas ir rakstnieces radi :)))))) bet man goda vārds visu laiku nepameta doma- ka klausos kādu PSRS laika gabalu :))))  Kapēc?? tāpēc ka teksts ir viena vienīga tēlaina valoda kas ir salikta pilna ar sulīgiem teicieniem, epitetiem utt.. bet!!!- sižeta nav... brīžiem liekas ka piecu teikumu lasījums ir katrs no savas "ōperas".  Manī bieži mājo spīts un es lasu, šoreiz klausos grāmatu līdz galam... tad nu arī šoreiz un visu laiku man pavadīja doma kā tai pasakā par pliko karali :))) tā arī šeit.. vai tiešām nebija neviena kas godīgi pateiktu: sviests.....  Un tāpēc liekas, kā padomijas produkts ko jebkādā kvalitātē atbalsta "pareizie" radi :))))

Lai piedod autore, bet interese par viņas darbiem man vairs pilnīgi nav. Un tad ar smaidu varu domāt, bet ir taču tiiik daudz CITU!!! labu rakstnieku un darbu.......

Bet ļooti patika Gunas Zariņas lasījums.

Sandra

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru